tisdag 13 augusti 2013

Sommaren är kort

Det känns som att jag sitter här och njuter av det sista av sommaren. Altandörren är redan stängd då jag håller på att frysa sönder, men kvällssolen kikar in litegrann. Sitter och tittar på sista Skansen, och när det är slut är ju sommaren slut! 

Men det gör mig inte så mycket. Hösten är mysig och efter hösten är det Thailand! Så vem är jag att sörja sommaren? ;)

Idag har det varit en riktig skitdag! Vaknade med migrän och tänkte åka och köpa medicin men under frukosten förvärrades det. Kunde knappt titta så vågade inte köra till byn. Jens åkte i mitt ställe så fort han vaknade. Jag somnade igen och sov till två. Vaknade utan migrän men med jordens yrsel istället. 
Man får vara glad för det lilla.

När det kändes lite bättre åkte vi till Petrus för att köpa glass. Jens skulle bjuda. När glasstanten öst upp min kulglass kom Jens på att plånboken låg hemma. Därav fick jag sitta och ha glassmys med mig själv. När väl Jens kom tillbaka hade jag bara en kula kvar och det visade sig vara lagom för han hann äta upp sin glass före mig ändå ;) haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar