måndag 19 augusti 2013

Mina känslor - hans ord

Jag kan ibland tycka att jag har ganska lätt för att skriva. Sätta ord på saker och få till det lite extra ibland.
Men de här med min sega hjärnskakning, det är det svårt att sätta ord på. Förklara hur det känns. Få er att förstå vad jag dras med dag ut och dag in. 

När jag läste Sannys krönika så var min första tanke; stackars honom ..
Sen kom det; stackars mig! 
Han spelade i elitserien och jag en plojmatch, lik förbannat har vi samma skit i huvudet. 
Läs hans ord så kanske ni kan förstå mig!
 
http://www.vf.se/sport/sanny-lindstrom/pappa-leker-aldrig-langre-–-han-har-hjarnskadning

1 kommentar:

  1. Även om vi aldrig kan sätta oss in i det du gått igenom så känns det ändå som att man kan få en liten aning om att du faktiskt har gått igenom en helvetestid. Kram och fortsätt kämpa! Be om hjälp om du behöver vad det än må vara./Svm

    SvaraRadera