måndag 5 augusti 2013

Skogens konung

Ni tror förstås att jag pratar om mig själv. Men jag är mer skogens skräck eller rallydrottning! Inte alls självgod heller, absolut inte haha!
Men nej, idag fick jag återigen se den riktiga konungen. Sovandes i ett dike när den jobbiga brevbäraren kom i full gas! 

Han kändes inte så stor när han låg där. Men när han reste på sig så var det min tur att känna mig liten! Det är fjärde älgen inom en vecka som jag ser! Så länge de håller sig i diket är det väl ok........

Denna valde dock att köra 200-meter med mig. Kutade framför mig en bra bit och såg rejält klumpig ut, synd att det var på en smal liten skogsväg annars hade jag gett honom en match haha ;) 

Jag blev istället som en galen tysk och åkte efter med paparazzi-kameran hahah ;) allt för bloggen! Kanske skulle ta med turister i bilen så de får se allt som jag lyckas se.. :) kanske är en affärsplan det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar