tisdag 21 januari 2014

Game on!

Nu har jag gjort min andra dag på bruket! Det flyter på mer och mer för mig! Och tiden går fortare än jag någonsin kunde ana! :) vips så är den 21.48 och jag får hoppa in i duschen! 

Imorgon är det sista eftermiddagspasset och så är det vändskift så jag går på förmiddag torsdag och fredag! 
Hoppas verkligen att jag är någorlunda pigg torsdagmorgon! :) 
Brukar inte ha några större problem med att gå upp, men vi får se! 

Hade verkligen önskat att Jens var ledig på fredag så vi kunde fira min första vecka! Men tyvärr. Idag gick vi om varandra precis. När jag kom hem hade han precis åkt nästan! :)
Jämt drettöligt, på ren värmländska! 

Nu ska jag bara mysa klart med Datsyuk som var väldigt Carro-sjuk när jag kom hem. Sen blir det gonatt för mig och ladda upp inför imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar