torsdag 30 januari 2014

Klumpig

Nu har jag äntligen kommit hem. Sängen riktigt välkomnade mig hem och den är väldigt sällan såhär skön! Herregud :) 
Plus att Jens hade bäddat rent så det var extra lyxigt! Vilken drömkille! 

Hur gick det på jobbet då? 
Det gick ruskigt fort, första två timmarna stod det helt still. Sedan kom det igång och då lyckades jag klanta till det ordentligt. 16-17 meter papper åt skogen. 
Blev lite övermodig och stängde inte av maskinen i tid så pappret åkte rakt genom. När vi väl lagat det så lyckades jag få hela banan att stanna, för att jag krockade två rullar........ Men nu har jag misslyckats första gången och det blev inget farligt. Så nu kan jag slappna av :p 
Senare fick jag massa beröm, mer jobb och ett litet hopp av en Pingare! :) 


/ Operatör Jansson ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar