söndag 12 januari 2014

Svammel

Idag ska jag bara svamla ur mig en massa! Önskar jag slutade tänka så mycket på så mycket onödigt.

Det största äventyret. Ni vet? TV4 på lördagskvällar med Elofsson, Wassberg och gänget? 
Varför ser programledare Jihde ut som en lurv? Och de som faktiskt är med i programmet är fina och rena hela tiden? 
Tycker han att det är coolt med långt hår och skägg bara för att han sover i tält? 
Herregud, säger jag bara. 

Olsäter vann idag, och jag känner mig som en vinnare. Första gången som jag får säga "Olsäter tar ledningen med...." 
Vilken lycka! 
Att det sedan blev miljoners 2+2 och 5+20 och några mål däremellan så att den här förvirrade speakern mest talade i gåtor är en annan historia. 
Vill man lyssna på svammel så kan man gå på Olsäters matcher. Det är gratis och du kommer garanterat bli förvirrad. Välkommen! 

Idag var Jens släkt här och firade mig på min födelsedag! Jag får så mycket fint och är så tacksam, att lilla jag ska få så mycket :p 
Och så vann jag storkovan på trisslott också! Har alltid sån tur!! :) 90 kronor är inte fy skam direkt ;)

Och just ja, så har jag till 99% fått ett nytt jobb också! 
Jens vill fira på torsdag, på olearys. Brynäs-Färjestad! Frågan är om det blir att fira eller att sätta sig själv i en dålig sits?:)

/ svammel-Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar