onsdag 15 januari 2014

Vitt guld

Idag har det snöat hela dagen. Och inatt med. Och igår. Jag älskar det. Jag älskar snö! Har varit ute och skottat tre gånger idag, och inte tröttnat ur en enda gång! 

Kylan har jag svårare med. Men just nu är det lagom kyla. Och mina tår är redan utfrysta så de kan inte frysa sönder igen. Kan man säga så? Att de är utfrysta?
Jag menar att jag förfrusit dom. Men bara tre av dom, och resten ska jag bevara så väl! 
Du är så varmt välkommen kära vinter!! :)

Jag börjar även mitt nya jobb på måndag. Ska bli spännande! 
Därmed klarade jag ju också drogtestet, det var nog ingen skräll direkt :p 
Men jag kan ju erkänna att jag var orolig i och med att thailändarna inte direkt var blyga med att injicera saker i mitt blod. Eller ge mig sprutor. Och de var heller inte snåla med medicin. De var däremot snåla med att förklara vad det var...
Men som sagt, jag var 100 % ren och är därför välkommen på måndag! :) 

Och på träningsfronten då? Jag klarar fortfarande inte att dra upp mig från hängande.. :( det kanske är den rosa shaken, tjejiga träningsbyxorna eller instagram-bilder från gymmet som fattas? 
Eller nej, jag är nog bara på tok för svag än... Men Carro goes industrijobbare på måndag så då ska ni få se på tusan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar