torsdag 23 januari 2014

Vändskift

Igårkväll slutade jag 21.48. Kom hem 22.15 och varvade ner så gott jag kunde för att somna. 
4.58 hade jag klockan på imorse och 5.20 åkte jag till Stora! Först av alla på mitt skiftlag var jag. 5.48 började vi slita. 
Det gick bra. Tror alla var lite slitna efter detta vändskift. Nu har jag bara ett pass kvar och sedan är det helg!! :) 
Denna veckan har gått riktigt bra, känner mig tuff i mina jobbskor och arbetskamraterna är roliga! :) 

Så länge jag hör vad de säger då. Ibland blir det så grov bruks-dialekt så jag får spetsa öronen ordentligt! Stämningen är kalas och jag börjar komma in i arbetet! 

Ikväll ska jag på hockey också. Tror Olsäter möter Hammarö. Men det kan vara vilket lag som helst, egentligen! 
Får se vad jag lyckas med den här gången som speaker. 
Förra gången fick Jens utvisning. Och jag blev lite väl kaxig och pratade utan att läsa på pappret. 

"Efter (tid) utvisas Olsäters spelare nummer 89 Jens-Johan två minuter för slashing" 
Jens-Johan liksom, inte Jens Johansson!
Men bra där. Killen som jag verkligen borde kunna utantill :) 
Men jag bjuder på den!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar