onsdag 1 januari 2014

2014

Jaha. Då var det nytt år. Och nya möjligheter. Absolut! Imorgon ska jag till jobbet och på kvällen kommer mamma. På fredag kommer pappa och på lördag kommer Nina. 
På söndag blir jag äldre igen. 
Jens påstår att hela Karlstad hade slut på presenter såhär snabbt efter jul. 
Så vi får väl se om jag blir utan! :) 

Igår åt vi trerätters på Alfies. Min absoluta favoritrestaurang i stan. Och fy vad gott det var! Bara möljde i mig tills det blev fullt. Och det blev det mitt i varmrätten! 
Himla typiskt va?! :) 

Sedan åkte vi till Haga och firade med några vänner, skålade in nya året och sen tackade vi i princip för oss. Vi är fortfarande Thailands-slitna. Somnar tidigt och vaknar tidigt. Så fram till tolvslaget gjorde vi allt för att hålla oss vakna :) åkte hem och somnade på stört! :) 

Gott nytt år då, kära läsare! :) 

1 kommentar:

  1. Låter som att ni hade det trevligt tycker jag. Gott Nytt År, en av dina trogna läsare/svm

    SvaraRadera