tisdag 28 januari 2014

Rast

Var inget sugen på att skriva igår. Så får passa på nu innan mamma kommer till jobbet. 
6.33 är klockan och jag är fortfarande pigg. Är tre stycken på min maskin idag, så det är jobba en timme, rast en halvtimme. Alldeles lagom det! :) 

Sitter här med en kopp varm choklad och känner mig glad över att jag fick pappas morgonpigghet. Klockan ringde 4.58 som vanligt och jag stiger inte direkt upp leende. Men ändå inte sådär trött som vissa är. 

05.00 så är jag påklädd och klar. Och 05.20 sitter jag i bilen på väg till jobbet. Framme 05.25 och ombytt 05.30. 
Jag är oftast först här, rätt skum tjej ändå! :)

Snön vräker ner här i Värmland och jag har lyckan att ha en sambo som har skottat när jag kommer hem ;) 
(Absolut inte en hint) ;) 
Inte för att han brukar strunta i det direkt hehe , men man kan aldrig vara övertydlig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar