söndag 2 juni 2013

BRA HELG!!

Det har varit en bra helg och jag längtar redan till nästa som kommer bestå av FYRA dagar! Jobba tre, ledig fyra, uuunderbart! 

I fredags blev vi bjudna på mat hos svärisarna. Grillat, potatis och Yvas grymma "one-in-a-million-sås"! Grymt god och det är bra betyg för att komma från en tjålfis som mig! ;)
Vi drog sedan ut på stan och firade en i Beavers som fyllde 29. Kom hem vid tre med blåsor och skavsår på fötterna. Jag debuterade nämligen i klackisar! "Det viktigaste är inte att vara snabb, utan att se snygg ut" ;) precis som på cykeln haha! 

Lördagen började med spel borta på frisbeegolfbanan! Och det var nog den roligaste omgången jag någonsin spelat, det blev en knapp seger för mitt lag trots miljoner träd-kast! :) RIKTIGT ROLIGT!
Tror jag hade mer mag-muskler än arm-muskler när jag kom hem för jag skrattade så :)

Spenderade resten av kvällen i Deje och jag blev helt kär i läget på den tomten. Trevliga killar som tappade hakan när jag drog ihåg med mina brevbärar-skills. Det är rätt roligt att hälsa på nytt folk, de säger sitt namn och jag svarar med deras adress;) vilket party-trick haha! 

Idag lirade vi golf igen, var med i vinnarlaget igen och kunde inte varit mer nöjd ;) klippte sedan gräset, krattade mossa, trimmade allt högt gräs med en SAX!! 

Nu har jag precis kommit in från kvällsvattningen, ätit kvällsmat och nattat Datsyuk! Ska plocka fram uniformen och sedan natta mig själv! :) godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar