torsdag 27 juni 2013

Intensiv dag

Jag har hunnit med mycket idag. Trots huvudvärk. Vill man så gör man saker ändå. 
Började med att styra upp läget på posten, dag två som de förlitar sig på deras pålitliga vikarie och vill ha råd/hjälp! 

Städade sedan bilen, invändigt. Dammsög och putsade med vinylglans. Diskade mattorna och gjorde den som ny. Sedan gick jag all in på utsidan med. Jag är nog ingen riktig car washer direkt, men ni må tro att Jens märkte det ;)

Tvättade sedan massa och hängde ut för att sedan spruta gräs på allt nytvättat när jag var duktig och tog mig an det med! 

Slängde sedan in gräsklipparen i boden och ut med trimmern istället! Vilken brud va? Jag bara möljer! 

Drog sedan ut på golfbanan och tog ett varv. Hittade min borttappade favorit-disc och spelade som aldrig förr!
Trillade omkull mitt bland brännässlorna och brände sönder hand och rygg! 

Gick slutligen ut med Malin på en sjukilometare som kvällspromenad! Bra dag va? Och imorgon är det världens bästa uggla, I'm in lööööööve ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar