söndag 9 juni 2013

Skön ledighet!

Fyra dagar utan några som helst planer. Det enda som var ett måste var att mata svärisarnas katt :) och det klarade vi ju av! Annars har jag bara umgåtts med mor och far, haft huvudvärk, spelat golf, solat, trimmat och massa roliga sommar-saker :) 

Idag har vi gått tre rundor och min arm är helt död, postarmen som ni säkert kan räkna ut! Ujuj, hur ska det gå imorn ;) 
Nu sista varvet gick vi på -5.. Jag vet inte hur mycket just jag tillförde laget, gled mest runt som hejarklack, men hängde i alla fall en helt egen birdie ;) 
Fast innan det varvet var självförtroendet i bott! Uuh! Hatar när det blir så :( 

Söndagsångesten idag är inte alls som den brukar, känns nästan gött att komma tillbaka till jobbet igen! Hoppas de lagat min bil bara, den råkade ju gå sönder förra veckan.... Jaja, nu surrar jag nog i nattmössan ;) godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar