måndag 17 juni 2013

Kvälls-surr

Jag har slutat komma på fyndiga saker att skriva här. Jag bara glider omkring och skriver så fruktansvärt ointressant men ändå är ni kvar :) vilka fans ni är haha ;)
Men de riktiga tankarna är inte värda att delas med till alla er. De tankarna ska jag pressa ut ur huvudet ändå. Så snart som möjligt! Så tills vidare får ni bara kallpratet! 

Jag kör helvecka på posten nu. Förutom fredag då, men det förstår ni ju! Nästa vecka är jag schemalagd två dagar och veckan därpå går jag på ett riktigt vikariat på två månader. 8-14 hela sommaren, lyckliga jag!! 

I den takten det gick idag ute på turen så kommer mitt övertidskonto bli fett i sommar.. Tror varenda sommargäst var ute och ville prata i evighetslånga minuter :) och nu menar jag inte några ynka fem minuter. Utan här talar vi 15-20 minuter.
Fick bli riktigt tung på foten för att hinna tillbaka innan fyra! ;)

Kom sedan hem, åt grillat, rensade ogräs, promenerade, njöt av sommarkvällen! Vattnade alla mina växter och det är fyra nya jordgubbar på väg fram :) 
Dä ä jämt dretgôtt mä sömmer! 

1 kommentar:

  1. Fan va imponerad jag blir du kan ju språket också./ svm

    SvaraRadera