söndag 16 juni 2013

Måndag igen

Då var det måndag igen då. Eller ja, imorgon då! Känns rätt bra ändå. Fyradagarsvecka och sen är det midsommar. Eller "messömmer" som de säger i den här delen av landet. 
Jens mormor tyckte redan att det kändes som höst i luften och jag tycker inte att sommaren ens har börjat. Jag hoppas att hon har fel och att jag har rätt! 

Just nu är jag bara brun på framsidan, baksidan lyser verkligen vit! Så himla snyggt. Sen är jag brunare på högerarmen än jag är på vänsterarmen. Arbetsskada! Tror även högerarmen är grövre än den andra. Så ni förstår ju vilken skev kropp jag har! 
Det är tur att jag är så söt i övrigt så att det inte gör någonting :) 
Det finaste sminket en flicka kan ha är hennes leende! Jag får tänka på det:)

Men nu ska jag natta Datsyuk och lägga mig och sova i min ensamhet. Klockan halv fem kommer Jens hem och så har jag tre timmar ihop med honom. Förhoppningsvis sover jag då djupt :)
Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar