måndag 10 juni 2013

Första jordgubben

Idag pluppade den första jordgubben fram. Blev så glad så Jens var tvungen att komma ut och titta. Aldrig förr har jag lyckats med en växt och där var den nu, röd, liten och såg riktigt smaskig ut! 

Det är det enda som varit bra idag. Vaknade med migrän. Trotsade det och åkte till posten ändå. Fick ORDENTLIGT med skäll av en kund, helt utan anledning. Var bara tyst, tog emot och skakade av mig det så fort hon skällt klart och jag kunde åka vidare. Det finns folk till allt! 

Trotsade migränen ännu en gång och gick ut och gick i solsken och kom hem i spöregn. Nu tänkte jag att jag skulle ta det lugnt. Men ännu en gång trotsade jag det, gick ett varv på golfbanan. Gick med en riktig elitspelare så jag tappade hakan varje kast nästan.. Herregud, det är helt otroligt vad bra vissa är! 

Men nu ligger jag här i sängen, och huvudvärken ger igen för att jag inte tagit det lugnt. Men det känns bättre att göra saker och inte tänka så mycket. Hellre det än att ligga och tycka synd om mig själv :)

Blir en bättre dag imorgon! 
Vad tycker ni om bloggen förresten? :) 

1 kommentar: