torsdag 6 juni 2013

Sömntutekille

Jag ligger nu här i sängen, ledig dag! Har länge funderat på om jag ska köra det där fingret i sidan på Jens eller inte. Men jag har hittills låtit bli. Han vill nog sova. Det verkar åtminstone så. 
Jag tror den killen aldrig under våra år har sett mig vakna. Jag vaknar alltid först. 

Jag är alltid den där som får väcka honom. Alltid den som verkar elak när jag inte låter honom sova. Men nu är klockan 09.13 och jag har inte väckt honom än. Rekord! Ska nog ta och tassa upp istället, äta frukost på altan och bara njuta! 

Väntar på ett viktigt sms idag, ett sms från Norberg. När det plingar till i telefon betyder det att mor och far är på väg hitåt, och jag kunde nog inte längta mer! Senast de var här var typ påsken? Känns som det var evigheter sen! Men nu, nu är de snart på väg!!

Var och tog lite bilder igår, tänkte uppdatera lite här på bloggen. Vet dock inte hur det blev än, men lär märkas om det blev bra :) 

Nu ; frukost (,alternativt köra fingret i sidan på honom) (sällskap vill man ju alltid ha) ;) 

1 kommentar: