söndag 30 juni 2013

Ludvika

I fredags åkte jag upp till Ludvika. Gick smärtfritt hela vägen tills jag kom till just Ludvika, där åkte blondinen minsann vilse?! Hur lyckas jag, gled in med beemern på självaste fest-området. Men men, ser man bara tillräckligt förvirrad ut så kan ingen bli arg :)

Kom fram tio minuter försent,men fint folk kommer alltid sent eller hur är det? Fick riktig finmat och bara njöt av sällskapet. Vi förpassade oss sedan ner på stan och såg Det vet du! Jag vet inte riktigt vad det var men inte riktigt min stil i alla fall :) 

På uggla stod vi sedan längst fram och öste på. I varsin skinnpaj. Jag var såld. Vilka låtar han gjort, den där Kung Uggla! 
Och avslutade med Jag och min far, och där stod man med tårar som nästan svämmade över! 

Hemresan gick galant även fast de sexton korta milen var sexton långa mil när jag var trött! :)
Nu längtar jag satan till 26 juli då Uggla glider in i Värmlands län :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar