tisdag 9 juli 2013

Dum blondin?

Sällan va? De som tror det kan ju ta sig någonstans! 
För några veckor sedan fick Jens hem sån där rolig SIFO-undersökning han skulle fylla i och skicka in.

Han gjorde det inte. Efter någon vecka fick han en påminnelse, plus en belöning utlovad ifall han skulle göra det i form av två trisslotter. 

Nu har även fröken Jansson fått hem den där 43-sidiga undersökningen med oändligt många kryss.
Självklart så väntade jag på att få samma påminnelse som Jens fick, inklusive trisslotter. Dessvärre kom det aldrig något. 
Först fick jag hem en påminnelse, inget mer.
Sedan kom det en till med att jag ingick i vinstutlottningen av en premieobligation. Men vart i helsike var mina trisslotter?

I ren protest lät jag undersökningen ligga och vänta, igen.. Varför får Jens trisslotter och inte jag?
Men nu slutligen har jag äntligen fått de utlovade trisslotterna! Äntligen ;) 
Frågan är nu dock, ska jag fylla i enkäten eller ska jag vänta ytterligare och bara håva in massa belöningar? 
Först obligationen och sedan lotterna, undrar vad de har i beredskap? 
En bil, en miljon eller kanske en resa? Ska nog vänta och se, kan ju bli FETT NICE!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar