onsdag 17 juli 2013

Wild&crazy

Idag gick jag lite över mina egna gränser. Det här med bad är ju inte allt för roligt, kan jag ju tycka. Det är oftast kallt och eländigt. Man ska visa sig i bikini och det vantrivs jag ju med, till tusen. 

Jens familj har ju pool då, med 30 graders värme. Och ja, där kan jag faktiskt bada, utan att huttra :)
I och med detta har inte jag badat i svensk sjö sen jag träffade Jens. Det har hunnit gå fem somrar utan bad i sjö haha ;) lustigt kan man tycka! 

Men idag åkte vi ut till deras stuga istället för poolen och där tillät jag mig själv att bli lite wild&crazy.
Jag fullkomligt slängde mig i. Eller vänta nu. Just ja, det var Jens det.
Jag pinade mig i det påstådda 23-gradiga vattnet. Det kändes som typ fem grader och jag smög mig ner på stegen, i typ 45 minuter. 

Men i kom jag och det borde jag tamejfasen få stående ovationer för :) jag ser väldigt nöjd ut på bilderna men jag borde nästan få mer stående ovationer för mitt pokerface än för själva badet haha! 

1 kommentar: