måndag 1 juli 2013

Respekt

Vad trött jag blir på folk som inte har något som helst vett i skallen. Som inte fattar vart gränsen går, eller att alla är lika mycket värda?! Folk som tror att hela världen handlar om dom och att vi andra knappt existerar. 

Jag blir trött på killar som inte har något sporthyfs när det är en tjej med. Hur svårt kan det vara? Jag blir trött på de med högre position som driver en till vansinne. Morgonen var ett fint exempel men jag var positiv hela dagen ändå. Sladdade genom turen och brände asfalt med cykeln på vägen hem. Hem till min älskade Jens som faktiskt förstår allting, som knappast gör mig ledsen och ALLTID ställer upp! 

Det är tur jag har honom när resten av befolkningen just nu verkar pissa mig på ryggen för att sedan låtsas att det regnar.

Puss på dig min allra bästa vän!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar