söndag 28 juli 2013

Håll hårt i din goda vän

Jag tror jag börjar bli gammal, är helt slut från dom senaste två helgerna. Alldeles matt. Nästa helg ska bli så lugn och skön utan några måsten. Säger jag nu ja, men jag vet hur det brukar sluta :)

Men som uggla sjunger; 
Nu är det sommar men snart är det höst, och då är det inte någon tröst att deppa över förlorad tiiiiiiid ...

Men det började med gyllene tider, sedan hade vi poolkalas. Och den här helgen började det med Uggla och Larz Kristerz och slutade igår med Rydell&Quick! Halsen vägrar bli bra och jag är trött som en liten gris :)

Märker också mer och mer att jag ganska lätt kan sålla bort många ur mitt liv :) jag har det bra som jag har det och det är inte jag som behöver cykla ensam på en tandem. Jag har de vännerna jag behöver just nu och är så nöjd med det! :) de andra som medvetet sårar mig och trycker ner mig för hur jag ser ut, hur jag är eller för hur mitt liv ser ut. De kan kanske bilda klubb och hålla sig härifrån:) 
Lugnt för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar