tisdag 16 juli 2013

Vill tillbaka

Det skulle inte sitta helt fel att imorgon efter turen köra in postbilen i garaget och sen parkera den där för gott. 
Eller åtminstone någon månad. Ha semester och bara må. Men nej, semester kan jag fetglömma och posten måste ju fram.

Därmed skulle jag väl kunna säga att jag tar mig semester i vinter istället. I något varmt land med min finaste! Vart det blir vet jag inte, men att det blir vet jag. (Eller hoppas i alla fall!) 

Sitter ofta och drömmer mig bort och tillbaka till alla fina ställen vi varit på. Där Thailand helt klart kammar hem förstaplatsen! 
Vi har trots allt hunnit med en del under våra fyra år ihop. Och med trots allt menar jag arbetslösa och sånt där som spelar in en del hehe :)

Först tog vi oss an Grekland och Turkiet och sedan London. Året därpå tog vi Gran Canaria och hösten därpå Spanien. 
Våren 2012 drog vi återigen till Spanien och denna gång Barcelona. Och nu i vintras var det Thailand. 

Tittar på resor varje dag och det är en underbar känsla. Varje gång jag delar ut en taxfree-katalog känner jag suget i magen.. Börjar bli dags att styra upp något nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar