torsdag 11 juli 2013

Önskelista

Det är så konstigt. När man fyller år då är man sådär töntig och inte hittar på något som man önskar sig. Man vill inte önska sig för dyrt och det är nästan skämmigt att ta emot presenter. 

Jag har ju som så att jag får presenter på julafton och det är nog genant. Sedan tolv dagar senare har jag födelsedag och då blir det ju ännu mer genant. Mer presenter, paket och uppmärksamhet.
Det är inte det att jag inte gillar paket, jag älskar dom! Men det är svårt att önska sig och ta emot. 

En annan sak som är svår, det är att mina två dagar bara är på vintern. Då blir det ju automatiskt att jag önskar mig vantar och tjocka tröjor.
Men sommarsakerna då? När ska jag önska mig det?

Till jul ska jag önska mig sommarsaker i framtiden och födelsedagen får vara vinter. Så får det absolut bli :) 

Ofta hon pratar om presenter nu då, tänker ni väl? Men det är så att det är så mycket jag vill ha men det säger ju sig självt att posten-lönen inte riktigt räcker till. Inte till allting samtidigt iaf! Och då hade det ju suttit bra med något slags firar-dag nu, men jag får lik förbannat vänta till julafton haha ! :)

Räkmacka i Värmskog, och ja, jag lärde mig äta räkor när jag var 23 :)
Vi jobbar och står i:) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar