måndag 30 december 2013

Värmland igen

Har varit här ett tag nu, men inte direkt mått bra. Magen är som den ska, den lilla förkylningen är så gott som borta men min matlust är lika med noll! 

Tråkigt men det kommer nog tillbaka! :)
Jag sitter nu hemma och väntar på att Jens ska komma hem från stan. Jag fick inte följa med för att jag tydligen fyller år snart. Tråkigt att vänta hemma, men det finns ju en del städning att ta tag i. All dess tvätt och strykning. Känns tråkigt att plocka undan de fina sommarklänningarna igen. Och jag håller fullkomligt på att frysa ihjäl i Sverige. 

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, men jag håller på att längta satan till nästa år, det är då ett som är säkert ;) 
Funderar på att berätta vad jag tyckte om de olika ställena i Thailand. Undrar om intresset finns för det, men de får bli en annan gång ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar