lördag 28 mars 2015

Det börjar närma sig

Jag sitter ute på altan på framsidan. I den lägenheten vi bott i fyra år. Här har vi bråkat och skrattat. Haft bra dagar och mindre roligt. 
I det stora hela har det varit bra, men jag har vantrivts med all dess grannar åt alla möjliga håll. 

Nu är det bara två månader kvar här, som mest. Kan gå snabbare också. Sen flyttar vi utanför samhället, och jag älskar tanken. Grusväg och skog. Precis som det var hemma på Hackspiken. 
Kommer bli hur bra som helst. 
Längtar sönder. Samtidigt som det är med lite nervositet. Eller ganska mycket om jag ska vara ärlig! ;)

Jens jobbar helg, så här sitter jag i princip bara och väntar på att få hem honom så vi kan plocka fram cyklarna och bränna lite asfalt :) 24 minuter kvar tills han stämplar ut! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar