måndag 16 mars 2015

Endast Carro är vaken

Denna vecka är liksom skräckveckan. Fyra nätter och jag känner mig som en överkörd grävling, ser förmodligen lite så ut också när jag kliver upp ur sängen på fredagförmiddag. 

Antingen går veckan kanonbra eller så går det mindre bra. Men överlever gör jag nog i alla fall ;) jag börjar ju bli rutinerad, vet vad jag kan göra och inte kan göra under dagarna för att hålla mig flytande.. 
Men efter denna nattvecka så har jag inte en enda full nattvecka fram till sommaren. Hur skönt låter inte det? 
Tre nätter är ju som en piss i havet jämfört med fyra nätter! :) 
Ni kan väl skänka mig en tanke när ni ligger där i era sängar och slår ihop era ögon. 
Då står Carro där och sliter som en äkta bruksarbetare, livet är hårt ibland haha! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar