måndag 30 mars 2015

Sommartider hej, hej..

Haha. De här med sommar/vintertid är väl ett himla påhitt ändå va?! 
4.50 är nog tidigt men imorse var ju kroppen inställd på 3.50.. 
Tröttmössa deluxe, måtte jag komma in i detta snabbt! 
För det har varit väldigt synd om mig på eftermiddag/kvällen .. Jösses vad trött jag varit :) 
Mycket gnäll också säkert ;) .. 

Jag håller på att längta ihjäl mig efter att få flytta, det känns som att det inte går nog fort.. Jag vill ju börja med allt, göra fint och ställa ordning. Göra huset till ett hem! 
Åka gräsklippare en varm sommarkväll, se solen gå ner från altan, mata rådjuren, köpa möbler och inredning.. ALLT. Helst imorgon!! :)

1 kommentar:

  1. Jag vill att du lägger märke till att ni har en egen rondell! Det har alltid varit min dröm, en egen rondell på tomten #kungpårondellkörning. /Svm

    SvaraRadera