torsdag 26 mars 2015

Nere

Jag har varit nere den här veckan. Mycket jobbigt som händer och jag har bestämt mig för att göra platt fall utav det. Resa mig och komma upp starkare än någonsin! 
Igår efter jobbet kom det platta fallet, bröt ihop i famnen på Jens och nu kan det bara bli bättre! 

Mitt livs andra högsta lön kom in den här månaden. CASHING och jag känner mig rik som ett troll. Dejt med Jens på stan. Silverpilen gick som ett skott genom snön och plötsligt stod jag på XXL och tröstshoppade. 
Inga fel i det överhuvudtaget! 

2xu-tights. Som jag längtat. 
Illrosa vind- och vattentät träningsjacka. 
Vanlig träningströja som visade sig vara svintajt. När jag kom hem alltså. Prova i butik är bara för veklingar ;) ! 
Men det visar bara upp mina snygga biceps, och magrutorna. Glöm inte magrutorna ;) haha!

Så just nu kan det vara så att jag är Forshagas läckraste träningsbrud. 
Ska bara ge mig ut också, haha ;) 




1 kommentar: