onsdag 4 mars 2015

Tankar

Jag har precis kommit hem från jobbet. Sitter vid köksbordet och delar en apelsin med Dastyuk. Jag vet egentligen inte om han tycker om det. Men han äter för att han har tiggt klart. Bara han får något så är han nöjd, oavsett vad. 
Bra uppfostring på den kaninen osv. 

Klockan är 22.21 och jag ska åka till jobbet 5.20 ungefär. Så det står inte på förns de är dags! Tycker det går bra, de här med vändskift. Klart en är lite småtrött, men vem är inte de klockan fem på morgonen? 

Imorgon tror jag solen skulle skina, jag hoppas den gör det även klockan två när jag går utanför fabriksväggarna! :) 
Älskar solen, och älskar att vara ute! Längtar ihjäl mig efter att kunna vara ute utan känna sig uttittad! Kommer bli kanon! 

Jag tycker cancer är ett väldigt dumt påfund. Det borde inte få finnas. Inte alls! 
Jag lider med mina kusiner och har haft en klump i magen sen mamma ringde imorse. Det borde INTE få finnas! 

Och slutligen till mamma;
Samtalet jag skulle haft i måndags hade jag idag. Det gick bra! :) 
Nu kan det bara bli bättre! :)


2 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra "nu kan det bara bli bättre!"

    SvaraRadera
  2. Det där var visdomsord det! /svm

    SvaraRadera