söndag 1 mars 2015

Innebandy

I helgen var jag på innebandy. Jens gjorde ett sextontimmars på bruket och jag skulle roa mig all alone.
Därför åkte jag till Tingvallahallarna och tittade på när Västerås krossade Sjöstad.
En kusin spelade och en annan kusin var ledare. Jag måste ju faktiskt säga att jag föredrar att sitta i en varm hall. Om man jämför med min vanliga åskådarsport hockey. Världens kallaste Ängevi ger mig alltid köldskador flera timmar efteråt. 

Det är inte var dag släkten är på besök så de är kul när de väl är här :)

Just nu ligger jag i sängen, tittat genom alla hundra Thailandsbilder. Drömt tillbaka och drömt framåt. Undrar när nästa resa blir av?! Vi har ju ett annat stort, inte alldeles gratis, projekt framför oss!! 
Happygirl!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar