tisdag 5 juli 2011

FIA(sko)T

Min datakabel agerade mat till Datsyuk igår, då vet ni det! Därför jag var så tyst!
Idag har jag agerat datanisse, och lagade den;)

Igår gled jag in lite snyggt på Posten, detta resulterade i STOR löneförhöjning direkt.
Grym tjej!Det tog tio minuter sen blev jag erbjuden en ny bil, det är inte alla Första-dagen-postisar som får sådana förmåner.
Grym tjej!
Sen var det inga mer grymma saker. Bilen var värdelös, fattar inte hur Posten kan ge oss dessa fiaskon..
Det gick trots allt bra hela tiden, TILLS jag kom till Posten/Ica-parkeringen och drog igång billarmet på den.. Fattade inte ens att det var min bil? De kunde väl gott ha satt in stolsmassage hellre än ett billarm, eller en mikro eller kylskåp.. Jag kan borde skriva en bok, "En brevbärares högsta dröm". Men nu är det inte så, nu får jag puttra fram i min Fiat, och vara glad mot alla bönder och pensionärer..


Nu sitter jag och kollar på Touren, blir imponerad och ska försöka göra likadant direkt maten lagt sig lite.. Tyvärr har jag inte en enda träningskompis här nere, tråkigt att cykla ensam, men jag får väl dunka i nå bra musik..
"Too many miles on too many roads........"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar