onsdag 6 juli 2011

Pansarben

Idag hade jag ont i både det ena och det andra efter Posten för att slippa träna. Men den enda jag skulle ursäkta mig till var mig själv, till slut tog jag mig i kragen och drog ut på en härlig tur längs älven.. Det är bra vackert i värmland, ändå. Blev 29 km på precis en timma. En felåkning. Mötte två cyklister också, ville så gärna fråga om jag kunde få vända och cykla med dom. Det är för tråkigt att cykla ensam.. Jag var trött i benen till att börja med, men de försvann och pansarbenen började byggas upp igen. Jag var grym idag, grym för att vara motionär.. La mig bakom en bil inne i byn sen, och ja, jag cyklade om den!!!



När jag kom hem från Posten förut var jag dyngtrött. La mig i soffan och fick en vän.. Som var lika trött han. Vi låg och kollade på alla vurpor som blev på Touren idag och funderade lite på när jag ska krascha första gången.. Sen somnade vi båda, och vaknade senare av att någon slickade mig I näsan.... MYSPYS! Jag grejade sedan ordning mat, kött och potatis, ställde denna på soffan under tiden jag gjorde plats på bordet. Då kom min racerkanin, sladdade upp i soffan lite snyggt och hamnade PÅ tallriken, därmed hamnade alla potatisar utanför.. Det gick bra där ett tag, men vem har dött av lite skit??


Mitt lunchställe ute i skogen.

Jämför måndag och onsdag,
skaplig förbättring på tömning av lådor,
allt för att hinna hem till Touren!

Två tröttisar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar