onsdag 27 juli 2011

Jag går och fiskar..

Jag är värdelös på att blogga nu för tiden, men det är ju sommar, ingen sitter väl och läser ändå?
Kom precis hem från en fisketur i Blysjön. Fick en fisk, och inte vilken fisk som helst, utan en riktig bamsing till fisk! Min första fisk sen gäddan för några år sedan!


Jag har egentligen inte tid att skriva nu, borde sova, för jag ska ju upp snart igen, plikten kallar :)
Men jag ska visa några fina bilder åtminstone.
Nu är det förresten bara två dagar kvar tills jag åker hem till Norberg igen, saknar det, konstigt nog. Ska vara funktionär på Engelbrektsturen, hoppas allt blir som jag hoppas bara :) Ska även träffa favoritfamiljen från Ludvika, med lille hundvalpen Affe i spetsen.
Jag har börjat komma in i det här värmländska lunket igen.. Och om två och en halv vecka flyttar jag till stockholmsstressen.. Hoppas jag kommer stortrivas, fullt ut!


Godnatt / Sleten brevbörörö (i värmland har de bara en vokal, Ö ...... )


Min gammelgädda! Min enda gädda!:)

Mitt favvodrag, säterbor har noll förståelse för det här,
men jag fiskar ju med stil ;)

Världens grymmaste brevbärare, ärligt talat,
kolla bara på mig, hahahah! :)

Min jättefisk från idag,
Pappa tyckte jag kunde ha den i matdosan, haha:)

Julikväll..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar