måndag 25 juli 2011

Upp på sadeln igen!

Jag har varit oaktiv hur länge som helst nu, och klagat över de, men ändå inte gjort något åt saken!
Om jag ska vara ärlig har jag tjuvtränat lite, även fast halsen och kroppen spökat. Det har varit lite dumt för spökerierna fortsatte nog lite längre på grund av mitt tjuvande! :) Men imorgon har jag bestämt att jag ska träna, cykla ifrån det onda och sluta tänka så mycket! Har kollat ut en liten tur på runt sex mil som jag TROR ska vara grym för just imorgon!


Även fast folk inte tror att jag kör på asfaltsvägar på min posttur, så finns det ändå en gnutta asfalt, då och då.. Mellan grusvägarna och kostigarna. Så jag har kollat in varenda backe noga, och jag tror att det kan finnas en chans att jag kan slå mitt fartrekord som just nu ligger på 65.73 .. Den dagen jag kommer över 70 km/h, den dagen är jag inte motionär längre, utan så nära elitmotionär man kan komma! Så jag ska satsa hårt imorgon, speciellt utför ;)

Imorgon ska jag cykla, som att jag inte har gjort något annat! Skulle egentligen kunna hoppa över posten på hela det här området när jag kommer med postbilen, och ta det senare på cykeln istället ;) Så jag blir en äkta kunglig brevbärare, på cykel!


Nästa gång jag skriver här, så ska ni få se fiskebilder så det inte kommet finnas någon tvekan om att jag är en grym fiskare! :)


Såhär snabb ska jag vara imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar