torsdag 28 juli 2011

HEMRESA!

Imorgon åker jag hem, bara en fjortonmilarunda i postbilen (som inte längre är tillgänglig) sen far jag!
Jag gjorde det igen, jag tog sönder en postbil, fast denna gång var det långt ifrån mitt fel, det har aldrig varit mitt fel, egentligen?! Denna gången var det bara bromsarna som slutade fungera :) och när jag ringde och frågade mekanikern var det tydligen livsfarligt att köra så.. Oops, I did it again ;) Fick därmed fara ner till Karlstad och lämna in den. Som tur var fick jag med mig Hanna ner, och hon var inte den som var den som tacka nej till McDrive, även fast vi hade postbil, ÄLSKA högerstyrt!


Hade tillslut svettats klart i postbilen och spelade då volleyboll i poolen, ensam tjej, som vanligt, det börjar allt bli lite tråkigt.. Men det är bara gilla läget, och spela på grabbviset :)
Jag har även lyckats klippa gräset med elgräsklipparen, UTAN att klippa av sladden en enda gång! Jag vet att ni nu sitter där och försöker dölja att ni är imponerade, men ärligt talat, jag är lika imponerad jag ;)

För er som undrar om jag var ute och tränade den dagen jag lovade;
Ja, jag cyklade 45 km, inte 60 pga punktering.
Nej, jag slog inte rekord, fanns varken någon bra backe eller hjul a'la wengelin att lägga sin tillit till.
MEN jag tog mig baskemig ut! Nästa vecka ska jag köra hårt, vare sig jag vill eller inte, så att jag kan vara med på Satmaran den 20e augusti!

Det finns inte en enda hund som gillar brevbärarn,
och det finns inte en enda gång jag inte blir rädd.......

32 grader i bilen utan ac idag,
passar på att steka, även fast det bara är högersidan! :)

/ Din lokala brevbärare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar