söndag 24 juli 2011

Snyltare

Jag har blivit en sån där internetsnyltare, surfar på andras bekostnad! Sån är jag, iallafall för tillfället ;)
Allt för mina läsare, och jag kan ju meddela att jag lever och mår bra, även fast bloggen är så gott som död!

Är livrädd här i Värmland, galna norskar som springer runt och leker tempelriddare och spelar WoW i verkligheten, vart är världen på väg egentligen? Jag skulle väl inte blivit så förvånad om det var en sådan där skäggig terrorist, men nu var det en helt "vanlig" norsk och alldeles för nära... Nog om det..


Jag har hunnit med mycket nu under tiden. Jag har fiskat, utan resultat, gått back med ett drag;) Såg en död anka, och var livrädd för att få den på kroken. Jag har slagit nytt rekord på postrundan, 3.45 timmar, det var mitt livs rally! Halv tio gick starten, 14 mil och 542 postlådor senare var jag inne redan kvart över ett! :) Jag har cyklat 45 kilometer utan att känna av att halsen har varit min största fiende. Dock är jag krasslig igen och vilar.. Kan däremot meddela att jag fortfarande inte har fått lastbilsmage trots att jag var rädd för det ;)


Nu ska jag äta sen kommer mormor och morfar hit! LYX!:)
Bjuder på massa fina bilder, och lovar massa fint nästa gång jag är och snyltar internet!

Grym fiskekväll! :)

Värmlands snyggaste postbil.
(Pappa jag ska tvätta den, vet att du inte gillar att dotra din har en smutsig bil;))

Skum dimma, på väg hem från byn!:)

Kan vara världens bästa fiskare! ;)

Den himla strutsen som envisas om att vara framför postbilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar