söndag 10 juli 2011

Söndagsfunderingar.

Jag har enbart jobbat en vecka. Och nu har jag riktig söndagsångest, hur kan det komma sig?
Jag var sjukligt sjuk igår. Jag var ute och rände inatt, och vaknade upp tvärpigg imorse, hur kan det komma sig?
Jag lovade mamma att inte sno/låna nå kläder av henne nu när jag flyttade. Idag tvättade jag en tröja som var hennes, hur kan det komma sig?Tänk om det fanns ett klockrent svar på alla frågor, tankar och funderingar jag har. Vad lätt livet vore. Men vad tråkigt. Det ska nog vara lite knöligt och bökigt att ta sig fram, annars uppskattar man väl inte de bra sakerna?!


Nu ska jag sammanfatta helgen som var åt er, speciellt till mor och far som jag vet sitter och läser detta tillsammans, haha! :)

*Fått upp ett skåp i huset, från IKEA, det tog sin lilla tid.
*Varit grymt sjuk och använt värmefilten mitt i sommarn.
*Ätit ute på altanen två gånger i solnedgången.
*Blivit glad på en vän som brydde sig om mig mer än jag någonsin kunde ana!
*Kört vänsterstyrd bil efter en vecka i postbilen utan att krocka.
*Plankat in på en festival
*Upptäckt att det var fler som gjorde det, då det stod en stege över stängslet
*Funderat om man verkligen skriver ut såna saker?
*Fått höra I wanna go home, LIVE!!!!
*Saknat mamma
*Saknat pappa
*Saknat bror
*Klippt gräset runt altanen med en sax.
*Fått dålig hörsel på en dag, saknar den redan, och hoppas den kommer tillbaka, NU!
*Bestämt mig för att köpa ett kylskåp/värmeskåp att ha i postbilen, så jag kan börja äta ordentligt!

Ha en trevlig kväll! :)

Jag saknar grannens hund hemma i Norberg,
som varje dag kom och ville leka med Datsyuk! :)

2 kommentarer:

  1. Men Carro, vi har en kylväska som går på bilens 12V uttag, sådant finns det väl även i en postbil? Kom och hämta!!!

    SvaraRadera
  2. OBS! ovanstående kommentar är skickad av Svärmor

    SvaraRadera