tisdag 5 juli 2011

Tour de Värmland

Hittade en jättebra väg att köra idag, mycket backar som jag tog i så i att jag trodde magen skulle vändas ut och in. Övrigt gick det bra att köra själv, men jag hade nog inte pumpat på som jag gjorde om inte Aerosmith och Sabaton dunkade i mina öron.

I en riktigt seg slakmota där jag var nära på att ge upp sjöng Steven Tyler "Come on Baby!" Då kunde jag ju omöjligt bara sluta trampa.. Egentligen sjunger han "Come here baby", men jag hör vad jag vill höra..

Sedan när jag fortfarande var i den himla backen sjöng han "Girl, you got to change your crazy ways.."Och just då kändes det precis så, vad gör jag egentligen i världens längsta, jobbigaste slakmota. (Egentligen är det nog bara Värmlands längsta, eller åtminstone Vallargärdets längsta haha..)


Men nu är jag hemma igen och ska snart sätta mig med en påse popcorn och njuta..
Dagens fråga är om jag ska till Mörksuggejakten eller om jag ska på ForshagaFestivalen.
Vore jättekul att åka till Rättvik, men det är dyrt.
Samtidigt vore det även roligt med ForshagaFestivalen, men det var också väldigt dyrt..
Och de enda jag känner igen på festivalen är Sator, och den enda låten med dom jag känner igen är just "I wanna go home...." Hör ni vilket problem?!:)


Det tog mig evigheter att fixa denna karta,
så kolla länge, det är den värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar