fredag 8 juli 2011

Ingen aning

Har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva.
Det har inte hänt något speciellt, mer än att jag har ont i halsen och feber.
Började dagen med att åka mina tretton postmil, trodde jag skulle orka åka 22 mil hem till Norberg efter detta, men jag däckade, dyngsvett av feber, så jag är kvar, kvar i regnet.
Har kommit underfund med att den där Fiaten kanske inte är så dålig ändå, åkte SEXTIO MIL med mer än TVÅTUSEN stopp och inte tankat en enda gång. När jag väl skulle tanka kunde jag inte, fick varken upp locket eller lyckades få ut nå diesel. Så den trevlige OK-jobbaren fick allt komma ut och hjälpa mig att tanka. Fick sedan inte igen locket, så fick åka tillbaka till Posten utan lock, men ingen STÖRRE skada skedd. Tur jag inte behöver tanka alltför ofta, det kan tydligen gå hur som helst... ;)


Just nu ligger jag i soffan och försöker med varenda hemmakur jag vet för att INTE bli sjuk! Eller mer sjuk än vad jag är. För imorgon ska jag ta bmwn hem till byn, hoppashoppas! Har precis kommit hem från Karlstad där jag klippt mig, en kort sommarfrissa. Frisören tyckte gott jag skulle kasta i slingor, det kosta ju bara 900, och en behövde bara göra de tre-fyra gånger per år. Jag tyckte det var lite över min budget, och kör med min metod istället. Kommer ju bli fläckig i håret när jag har så mycket hjälm, det lär väl räknas som slingor det med? Billigare och mer naturligt! Jag har inte tid att se ut som alla andra, det finns redan gott om dom ändå! :)


Håll your thumbs för att jag ska ta mig hem tomorrow, det kan behövas! :)

Mina mest pratglada kompisar på turen.

Mina farligaste kompisar på turen,
är livrädd för att få en sån i knät.

Mina mest överraskande kompisar,
hade ingen aning om att de fanns vilda strutsar i Deje.

Såhär går det när jag inte lägger på mat själv.
Jag brukar ta två köttbitar och tre potatisar.

Jag i min sommarfrissa, utan slingor.
Jag hatar att vara med på kort,
och är förhoppningsvis snyggare i verkligheten.

Trött kille, men ack så gosig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar