fredag 1 juli 2011

Värmland

Nu är jag här igen. I Forshaga. Dock i en annan bydel. Nu bor jag inte i city längre, utan mer på landet, närmare bestämt Skived. Nu finns det ett garage till huset som cyklarna kommer älska, de står där nu, så de slipper frysa (om de nu skulle få för sig att frysa när det är sommar). Elgarage är det också, eller hur säger man? Sån där som man inte behöver öppna luckan själv, utan behöver bara trycka på en knapp. Det är väl lyx om något. Jag är lite skraj för att sova ensam nu första natten. Men det finns ju inte en enda natt som jag inte somnat, så visst ska väl det gå bra.. Jag har hunnit storshoppa på Ikea i Karlstad för hela 127 kronor, och det gjorde under här hemma! Imorgon ska jag till BlomsterLandet, PENSIONÄRSVARNING DELUXE!!!

Jag fortsätter kämpa för att få bort cykelbrännan,
det går uppenbarligen inge bra, inte alls bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar