måndag 14 november 2011

Motionsrunda

Min enda motion idag har varit att springa runt inne på IKEA!
Det är alldeles för dåligt!
Får styra upp detta med en långpromenad imorgon.
Givetvis mellan alla löneräkningar!
Tentan börjar närma sig med stormsteg igen!
Vet inte om jag kom ihåg att säga hur det gick på arbetsrätten/personaljuridiken?
Jag kan ju säga att jag förmodligen/förhoppningsvis under året inte kommer öppna den boken igen!!
Däremot så är det ju det jag ska jobba med i framtiden, så nog kommer juridiken tillbaka allt!
Nu är det Praktisk Löneadministration som står på schemat.
Och jag måste ju säga att matte passar mig bättre än juridik! ;)

Fick med oss jättemycket hem från IKEA idag! :)
Massa kul, så jag har skruvat grejer nu på kvällen!
Snart är gästrummet klart där ute, så för er som vill får väl boka en natt i ett riktigt lyxrum! ;)

Har även pratat med mamma en timme idag!
Hon är som ett schampoo.
Two-in-one.
Både bästa vän och mamma! :)
Perfekt kombination! Värt allt guld i världen, några gånger om!

Har gjort om mitt bankkort också, satt dit en bild.
Hade inte ett dugg med beslutsångest när det skulle göras.
Det fanns bara en bild värdig att sitta där!

Finaste mamman<3

Nya bilden på mitt bankomatkort, ;)

2 kommentarer: