onsdag 2 november 2011

Norbergare x3

Jag började skolan här i Stockholm 16 augusti.
IDAG tog jag för första gången rätt buss!
LYCKAN var stor på vägen hem!

När jag åkte imorse var jag lite småtrött, 04.20 stod klockan på.
Klädde på mig i mörkret.
Och gled sedan till Stockholm som i en dimma.
Efter första rasten, vid elva,
då kom jag på att jag hade tröjan bak och fram!
Skämmes på mig!
Det var åtminstone ingen som såg något/vågade säga något!
21 år, och kan inte ens klä mig själv!
Tåget gick även sönder tio minuter utanför Karlstad, lyckat!


Utanför KTH på väg till Roslagsbanan mötte jag sedan den tredje norbergaren här!
Då blir man sådär smålycklig!
Att känna igen någon hör ju inte direkt till vanligheterna för mig här.


Har jag förresten sagt att det nästan enbart är matte på lektionerna?
Och att detta passar mig perfekt!?
Mattesnille deluxe!
Har fortfarande inte fått svar på tentan, det går inte direkt undan för dom!
32 elever, 21 dagars rättning?
Inte direkt effektivt men..

1 kommentar: