torsdag 17 november 2011

Pendling

Kom underfund med en sak idag.
Jag är tamejfasen rätt bra ändå!
Varje vecka pendlar jag tio timmar, minst.
Detta är enbart på två dagar.
Och vad jag vet, så har jag inte klagat alltför ofta! ;)
Ganska bra gjort ändå.
De andra i klassen klagar för de har 20 minuter in med TUNNELBANAN..
Och oj, ibland måste de byta tåg och kliva rakt över HELA perongen.
Jösses, det måste vara jobbigt ;)
Såhär ser min pendlarvecka ut;
04.10 Klockan ringer
05.00 Bilen/Jens far till stan
05.20-06.38 Väntetid i Karlstad
06.38-09.00 x2000 mot Stockholm
09.05-09.08 Tunnelbana till Rådmansgatan

Försenad med cirka tio minuter varje onsdag, men vad gör man inte för sovmorgon till fyra ;)

Sedan far jag någonstans inom Stockholm och bor där en natt.
Går i skolan en dag till, därefter;
15.29-18.23 Intercity-tåg mot Karlstad
18.24 Bilen hämtar mig, LYX! :)
Hemma 19.00!

Så ja, måtte någon ta den som inte tycker jag är grym!
FÖR DET ÄR JAG!
OCH JA, jag kommer KLARA tentan på onsdag, inget snack om saken! :)

Dålig bild, desto bättre brud på bilden!
Blott sex år, men en vinnare redan då! ;)
(Hoppas ni fattar att jag inte är kaxig, försöker bara peppa mig själv till på ondag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar