onsdag 9 november 2011

Röda mattan

Nu är de glest mellan gångerna ..
Jag får helt enkelt skärpa mig snart!
Jag har ju trots allt hunnit med en hel del.
Tyvärr har jag inga kort idag, sladden är hemma i Värmland.
Men, jag har:
Hunnit jobba.
Blivit sen i postbilen pga fallande telefonstolpar.
Blivit mer sen pga att trots FYRA män, tog det en evighet att flytta stolpen.
Insett att fyra manshjärnor knappt är bättre än EN kvinnohjärna ;)
Hållt tummarna hela dagen, då bror har varit inne på operation..:(
Åkt hem till mor och far, ätit mat och spenderat cirka tolv timmar där.
For sedan in till Stockholm.
För första gången i mitt liv spatserat på röda mattan.
Hängt lite med Paolo Roberto.
Fått mitt livs första goodie-bag.
Tyckt att det har varit riktigt roligt!
Fått "äkta schampoo från Dalarna" ;) Sånt har de minsann här nere i Fjollträsk;)
Hängt lite på Cykloteket.
Badat och kollat på Svensson Svensson, med andra ord vardagslyxat lite! :)
Nu ska jag ta och ringa några samtal, för att sedan lägga mig och sova!
Snart ni arbetsmarknaden, snart är jag ute i arbetslivet igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar