onsdag 16 november 2011

Vi är Brynäs IF , SVARTGULRÖD!

Sådärja, ännu en vinst!
Inte alltför enkelt, men vem minns en enskild match när guldet är hemma?
Suttit och kollat Live-uppdateringen på Hockeyligan, alltför länge nu:)
LYCKA!


Ruskigt kallt var det idag.
Jag har inte använt strumpbyxor sedan jag började här.
Men just idag, var jag tvungen att köra på det. Blä, för kallt!
Tyvärr är man inte bara fin i strumpisar. Det har allt sina nackdelar.
Även fast jag känner mig så grymt snygg i det så är det för det första kallt.
Och sedan lyckas äckliga gubbar sätta sig bredvid mig på tågen.
Nu senast var det rent vidrigt, när jag säger nära, menar jag verkligen NÄRA!
Jag flyttar, gubben flyttar efter.
Och så fortsatte det under 25 minuters resa hem.
Welcome to Stockholms baksida, kära läsare.
Jag är övertygad om att snuskena finns överallt, men just nu var det för tydligt!
Usssschiamejen..


Men nu ska jag sova och drömma om Brynäs på is!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar