torsdag 24 november 2011

Tröttare än tröttast

Som ni alla vet gjorde jag min andra tenta idag!
Tio tal, 2,5 timme!
Med detta kan ni säkert räkna ut att varje tal innehåll oändligt med siffror, lagar och regler..
Men vet ni vad? Jag tror tamejtusan att jag klarade det!
Kändes riktigt bra den här gången! :)
Och imorse körde vi igång direkt med en ny kurs, Skatter och avgifter.
Återigen ekonomi, huvudet var dock kvar i Norberg tror jag.
Gått upp fem två dagar i rad nu, för att börja skolan nio..
Men hör och häpna, imorgon har jag sovis till 6.45.
LYXLYX! Ska njuta varje minut av sovmorgonen!

Var in i Åkersberga Köpcentrum idag.
Var en monter där som sålde "nagelfix".
Tjejen frågade om hon fick se mina naglar..
Det var lite småpinsamt att sträcka fram sina händer som var halvt lackade.
Olika långa naglar och väldigt ofina.
Så visade hon mig ett mirakelkit!
Och ärligt talat, jag kunde inte tacka nej ;)
Blev pålurad mest på grund av mitt dåliga samvete över hur jag såg ut!
50 % studentrabatt, LYX nummer 2 idag! :)

Imorgon ska vi "ut" med klassen.
Tar däremot sista bussen hem till Karlstad, som går 22.30.
Anländer hem vid den fina tiden 02.45 ;)
Ska se klart min film nu, och sedan sova! :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar