onsdag 7 mars 2012

Dagens händelse!

Jag skrev ju precis ett inlägg jag vet.
Men förstå vad roligt när ni öppnar min blogg och ser; två nya inlägg, det är ju kalas de ;)

Efter att jag skrivit förra inlägget, lade jag telefon på sängen, med laddarn i, så sladden gick en bit.
Perfekt för Datsyuk att springa in i, och trassla in sig i. Jag var ute i köket och hör något som var misstänkt likt "iPhone som åker i backen".
Springer hit, samtidigt som laddarn släpper ur väggen, och iväg for Datsyuk, med laddarn OCH iPhone i släp! Och efter springer jag, och han vägrar stanna! Kul kanin, verkligen!

Just ja, om det ringer någon och man inte hinner svara, visst kan man säga ;
"Telefon ringde, men jag hann inte på!"
Jens tyckte de lät helskumt, men jag vet att jag har rätt! :) just det där "jag hann inte på"??? Såååå rätt!

Och en sista sak nu då, jag ser ju vad folk söker på när ni kommer in på min blogg.
De vanliga sakerna är väl;
Brevbärare
Cgmjansson
Olsäter Beavers
Fjollträsk
Ja ni vet, vardagssaker.
Nu senast var det en som hade sökt på "Caroline naken" och kommit in på mig! Ledsen att göra dig besviken, men särskilt naken blogg är det inte, hyfsad rolig kanske, men naken, NEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar