onsdag 7 mars 2012

Glad dag

Vaknade imorse.
Något var annorlunda!
ANDRA dagen utan huvudvärk sedan 18e januari!
In your face din äckliga hjärnskakning!
Det är på väg att bli bättre, äntligen!
Så himla glad, över att vara frisk för en dag.
(Dock återkom huvudvärken när jag tog bilen till Skåre och shoppade)
Men även solen har sina fläckar;)
Snöigt är det i Värmland också, grattis till oss, NÅGRA dagar, eller kanske månader försent hahha!

Nu kallar sängen!
Och just ja, planen har inte gått helt rarätt, men inte heller käpprätt åt fel håll. Låt oss säga att det går åt rätt håll, ja, definitivt åt rätt håll! (BMW-butikerna, snart kommer jag) ;);)

2 kommentarer:

  1. Gött att höra! har fått svar av Patricia, dock var hon lite överbelastad men eftersom jag har marknadsfört dig som "världens goaste dalkulla" vilket är till hälften ljug du får gissa vilken hälft ;), jag vet att du inte är dalkulla men du pratar faktiskt som en!!! så har hon skickat sitt mobilnummer till mig. Du kan ju alltid prova om inte det är så att inlägget tyder på att du fått något annat. Har ett annat äss i rockärmen också om det behövs...

    SvaraRadera
  2. Jag har kört en liten luring med Grums
    Kommun, de sökte en lönehandläggare. Och jag erbjöd mig att praktisera nio veckor (lära upp mig), och om de sedan gillar mig anställa mig som tillsvidareanställd, karln jag prata med tyckte det lät jättebra! Men de var 47 andra sökande.. Så vi får se , tiden för det jobbet gick ut idag!
    Men då ringer jag Patricia då:) samma nummer som innan?
    Vad är det andra ässet? Haha!

    SvaraRadera