torsdag 1 mars 2012

Vilket elände

Åh vad jag saknar två personer just nu!
Inte lite, utan huuuur mycket som helst.
Den ena är min mamma och den andra är min pappa!
Varför ska det behöva vara 22 toklånga mil mellan oss för?

Har ju rätt bra span ut på gatan och har sett grannens mamma varit här hela eftermiddagen och kvällen.
Tänk om min mamma bara kunde komma förbi på varma mackor och te någon kväll?! Bara för att prata, ni vet, skit!
Men det går ju inte, och det vet jag ju så väl, men det är fortfarande förbannad ledsamt, och tråkigt.
Speciellt när Jens gör eftermiddagen och jag är helt ensam.

Just nu hatar jag dretvärmland jämt görmöe! Varför är det tvunget att ligga så långt bort.
Ikväll är de synd om mig, buhu!

Saknar er mor och far! Kom och hälsa på snart!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar